Kiruna

Hej allesammans, nu är jag hemma igen. En tråkig nyhet är att mamma klantade sig och tröck på " radera alla bilder " på hennes kamera, så alla de roliga bilder vi hade där är totally gone... Så ni får helt enkelt nöja er med några kassa mobil bilder. Hursomhelst, besöket i Kiruna var riiiktigt roligt och därmed får bilderna beskriva resten.



Jag och Anna på G !


Gud vad kul de var att åka/köra skoter, jag och Anna drog runt där några timmar.


Så då var vi glada!


Pappa tare chill, haha.


Robert med skidorna ! :)


Lill sebbe :)


Samuel ! :)


Anna Jag Sampe & Sebbe


Grabbarna tog en hockey runda


Robert å Alex gormar på här.Och oj vad vi fick skratta!


Hade inte käkat på hela dagen, så på hemvägen stannade vi till vid en nattöppen restaurang och där hade dom min favorit!
Shich Kebab Pizza  - tomat, ost, kebab, dressing, sallad, pommes & gurka
Thats life.


Fick inga bilder på Kenneth Lenita & Alex (framifrån) vilket var lite trist, men ska se om ja kan lösa det senare:)

Kommentarer
Postat av: JAANA

Åhh jag som har varit sugen på pizza hela veckan, haha :P

2009-04-13 @ 15:42:13
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Millah

Vilka härliga bilder , ni verkar ha haft det kanon där :) Saknar dig mkt

2009-04-13 @ 16:00:15
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: cecilia

Åhh vad skönt att du har kommit hem igen. Har ju typ legat och gråtit för att jag har saknat ditt as mot mitt när jag sover. Puss gumman min!

2009-04-13 @ 16:28:29
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: lill sebbe :P

haha ni får komma och hälsa på nån dag igen :)

2009-04-25 @ 00:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0