Today

Sov typ .. ? en & en halv timma inatt. De gick verkligen inte bra alls. Klev på bussen kl 5 svin yr, & enda fram tills lunchen har dagen varit totalt piss. Pallade knappt tänka alls. Så kollade jag min tele o såg ett sms av Millah. Vet inte riktigt hur, men jag blev dirr på skit bra humör och började apa mig som vanligt!

Vad har hänt på jobbet då?
Jag har duschat en gammal man för första gången, slagit huvudet i ett järngaller, blivit kallad älskling av en dam på 90+ och en massa annat smått & gott. Ja.
Och när ja satt på bussen på g hem från stan senare idag så kom ja å tänka på min blogg, och hur mkt jag egentligen utelämnar härifrån. Senastre två/tre veckorna har det bara hänt en massa massa saker som är " to private for  the blog" Vissa tror verkligen att jag skriver mitt liv här, men en sak hörni.



U made my day sweetheart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0