Erika Andersson

Vänner veckan sket sig litegrann, så jag :)



Åh denhär gumman har förgyllt så många dagar i mitt liv. Vi har sjuktligt många roliga minnen tillsammans.
Till och med alla tråkiga stunder tittar jag tillbaka på och ler, för vi stöttade alltid varann. Eller, det gör vi än idag.
Och jag är jävligt tacksam för det!  Som jag kanske nämnt tidigare så delar nästan alla mina vänner min extremt sjuka humor, och hon är en av dom till 100%.
Har varit med om många tillfällen då hon varit ledsen, och jag vill bara döda den människan som gjort henne illa. Jag vill verkligen henne allt gott som bara går. Är fruktansvärt rädd om hennes lilla hjärta.
Och Erika, stunder då jag gett upp & bara struntat i vilket, förlåt mig för dom. Jag klarar bara inte av att se dig nedstämd, det gör ont i hjärtat. Du är värd mer än du anar, jag kommer alltid finnas här så tveka aldrig när det gäller mig.
Count on me in the future honey!

(Ni ska få en bild på darling sen, har inte någon på denhär datorn.)

Erika Andersson, Jag älskar dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0