samtal från sthlm & försenad sömn

Det blev inte bums i säng som jag trodde, var verkligen helt slutkörd, men så ringde Vanessa och min trötthet försvann dirr. Vi pratade på oavbrutet 1 timma & tio minuter, vilket var riktigt skönt. Vi har verkligen mycket att ta igen jag och baby!
Nu håller jag på att spela in DH medans jag själv sitter här och kirrar ett inlägg, så ska jag slå på det att somna till senare.  


 

Och här kommer några " Just det ja ... "
- Glöm inte att kolla in Vanessas superbra blogg här!  (Själv följer jag den.)

- Har glömt att meddela mina trogna nattugglor på msn att jag mest troligt inte kommer vara inne så mkt om nätterna med tanke på mina tidiga mornar tyvärr, men här får ni allesammans en Puss iallafall.

Har också glömt att berätta något riktigt roligt  och det är att brorsan är hemma i Boden en vecka! Så blir att umgås mkt med honom nu för en gångs skull. Fy va han är go :)

Här får ni en bild på honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0