thumbs down haters.

Yanina tycker till.

Jag hatar rasism. Det finns helt seriöst ingenting jag tycker mer illa om än det.
Jag har frågat mig själv så otroligt många gånger " Hur kan man ogilla någon bara för dens hudfärg " ?
Det är någonting som inte står rätt till i huvudet när man kan ställa sig och skrika " negerjävel " osv till en annan människa.

Jag läste en artikel om att Ku Kux Klan planerar mord på Barack Obama, för att det är en skam att USA har en svart president, och jag blev så arg så jag skakade. Kristna kallar dom sig också, jävla trams!
Bibeln lyder " Du skall älska din näste så som dig själv "
Don't matter if you're black or white. Aa visst tjena hejsan, bibeln säger också " Du skall icke hata "
men fuck that, I cant help it men jag hatar rasister...
Har varit med många gånger och sett stora gäng bråk som handlar just om att ena "rasen" har någonting emot den andra, när jag hör någon skrika "äckliga jävla muslim", eller "svartskalle stick hem till ditt land" så tar jag det som ett person angrepp även fast det inte är riktat mot mig alls. Fråga mig inte varför, det bara är så. Så illa tycker jag om det.

Förstå ändå hur bra det hade kunnat vara i världen om folk bara skaffade lite vett i skallen...




Kolla bara ...

makes me sick.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Det står i bibeln att man ska hata synden. Eftersom då vill man inte ha med den att göra.

du kan inte älska både Gud och mammon (de värdsliga).

2009-04-17 @ 14:24:26
Postat av: Yanina

mm det är sant

2009-04-17 @ 14:31:57
Postat av: Clara

Bara för att man har åsikter om invandringspolitiken är man automatiskt rasist, helst nazist också. Det låter värre.

2009-04-17 @ 15:04:43
Postat av: yanina

nej det handlar inte om de i dehär fallet, visst visst " dom kommer hit och förstör vårat land " ja, om sanningen ska fram så kanske vissa av dom gör det! men folk har förmåga att dömma alla & uttala sig lite för jävligt.

2009-04-17 @ 16:09:11
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja visst, men finns det verkligen såpass många rasister i ordets bemärkelse? Själv har jag sett mycket få av dom, men däremot många som börjar ifrågasätta välfärden.

2009-04-17 @ 16:19:08
Postat av: Yanina

Ja helt otroligt många, iallafall här.

2009-04-17 @ 17:22:17
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: xXx

Men vad är en rasist då? Är en som skriker i stridens hetta negerjävel en rasist? Är en rasist en som ser sin ras högre än det övriga? Vart drar man gränserna liksom?

2009-04-17 @ 17:36:31
Postat av: Yanina.

Sånt kan jag inte avgöra, det är ju upp till var och en. Somsagt kan man ju säga nästan vad som helst när man är arg utan att mena det, dock blir det upprepade gånger från en & samma person kan man ju börja fundera. Rasister då absolut enligt mig dom som anser att deras engen ras betyder mer/ är högre än andra.

2009-04-17 @ 18:10:45
Postat av: eteywry

håller med 100%

2009-04-19 @ 02:10:23
Postat av: big papa f

För de första dom snorungarna i videon är för små för o ens förstå nått om nazism/rasism, men kolla deras farsa vad stolt han är när barnen berättar vad dom 'tycker' hahah..för de andra så är dom flesta svenskar smygrasister, var de sig ni erkänner de eller inte.. it's a fact..nu sa ja dom flesta för jag drar inte alla över en o samma kant..



ninas; "dom kommer hit och förstör vårat land!..ja, om sanningen ska fram så kanske vissa av dom gör det"?? what a fuck is that?

Dom största kriminella i sverige i majoritet är svenskar?tänk lite utanför boxen;)..



missförstå mig inte, jag försvarar inte kriminella invandrare, men händer nått så är de en invadrare som i första hand får en dörrknackning av farbror blå?



2009-04-27 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0