21 par?

Allt känns otroligt jobbigt just nu.
Kortfattat vad jag har gjort dom här två dagarna?
Gått runt som ett slaffs i min Egypten tshirt och svettats av värmen .. elr?
Ja typ faktist, dock firades Crille igår, Cias bror. Så där var jag & åt Siverts as goda lasange o sen drog vi hit.
Och ja vad har jag mer gjort, varvat donkey kong några gånger...
Somsagt, livet är en dans på rosor ... med taggar.

Någonting att anteckna, Cecilia stätade min garderob som är överfullt utav kläder
och hittade 21 par mjukisbyxor (?!) och det är långt ifrån alla! Har lånat ut massor.
Haha. Lite intessant fakta.


Lagomt grisig bild på mig , men här är jag iallafallmed en älskad liten klädhög.


Kommentarer
Postat av: Millah

Fyfan crazy haha :)

synd att du är så liten annars hade jag snott dina kläder haha...



Puss påre

2009-08-08 @ 11:59:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0