Blod

Ljudet funkar inte och jag blir totalt loco pga det!
Herregud, ja måste ha min dagliga dos av musik ... Ja va ska elmaco ta sig till nudå Millah? Haru nå förslag? ;)
Idag vare skola, jag & Cia var på vårdcentralen o lämna blod tester osv osv .. ( ska bli blodgivare )
Så får väl se om jag har någon läskig sjukdom, mohaha . På tal om sjukdom så är jag helt nojjig, har blivit ruskigt förkyld över natten och jag känner mig bara sämre och sämre hela tiden. Svininfluensan (?) hope not.. haha
Hursomhelst, vi drog hem till Cia och jag somnade pladask, sen körde hon hem mig & jag är så fruktansvärt slut så jag vet inte vad. Fråga inte varför, för jag har ingen aning.
Nee om man skulle ta å gå ut då och andas lite "frisk luft" .

Puss


Kommentarer
Postat av: Millah

Då har jag bara ett förslag....

SJUNG SJÄLV.. va säger du El Maco ??



Puss då!

2009-08-27 @ 21:36:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0