Marja


Fick en förfrågan över hur min mamma ser ut av en ny blogg läsare, så tänkte ni skulle få se henne när jag ändå gjort en klipp bild på pappa i lite tidigare inlägg!

*Trumvirvel*



Tadaa

Är inte min mamma riktigt söt ändå? Jag tittar på bilderna åså tänkte ja bara " naw ´pluttenutte mamma"
Eller ja inte hon är nog mer vacker än söt när jag tänker efter, min stiliga mor!
Jag älskar dig mor.





Vem är jag mest lik då, Mamma eller Pappa?
Svara på min fråga nu, jag har ställt den flera gånger och jag är nyfiken på vad ni tycker!


 
VS
 

(För bättre bild på pappa gå ner ett par inlägg bara)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa faktist :)

2009-08-18 @ 17:07:44
Postat av: sara

jag tycker du e mer lik din mamma men ögonen har du som din pappa:D

2009-09-19 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0