Övningskör

Min kväll har bestått av; Bil körning, min älskade Fredrika & pratat massor i telefon med Anna.
As mysigt. Vi tog oss en långpromenad, och pratade om alla våra små bekymmer, som vanligt.
Alltid lika skönt att få ur sig allt skit man samlat på sig, vetu jag kommer dö när du flyttar... Herregud




Och så tillbaka till dedär me Anna, Jag & hon vi har då alltid någonting att säga varann, växlar mellan totalt ointressant eller dödsviktigt
Vi kan spendera timmar i telefonen. Elr ja, nu ljög jag. Vi har inte alltid någonting att säga varann, ibland ringer vi varann och sitter knäpptysta å bara pysslar på med allt möjlgt på egen hand utan att säga ett pip till varann, o de kan pågå upp till en timma minst? Har sagt det många gånger, men utan att prata med henne på en dag känns det tomt..
Haha min pärla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0