utkast

Har suttit hos Millah hela kvällen, sover över också.
Mysigt som vanligt, jag blir helt avslappnad av att vara här.
Blev grymt hungrig så pyttipanna lyckades vi också fixa nu mitt i natten, kan de bli mkt bättre?
Camilla gulle baby
Inatt sover vi allesammans i samma rum, mysigt va? Så äre å bo i en etta, typ
Dom ligger och tjaffsar om vem som ska ligga ytterst nu för tillfället, undrar vart det slutar .. haha

Ska väcka henne imorgon innan jag åker, om jag vågar..
Så Millah se fram emot ; Cammie, wakie wakie

Sovsött nattugglor, och ni andra också

Kommentarer
Postat av: Millah

Haha va söt du är gumman :)

Fast jag har sett kort på mig själv när jag sover

det är ingen vacker syn allt lixom bara hänger haha.

Lycka till idag Pusssss

2009-08-26 @ 08:24:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0