Goodmorning, Goodnight, Goodbye

Spenderat Igår och idag med Fredrika självklart.
Imorgonbitti flyttar min älskling. Det känns så fruktansvärt tråkigt har inte kunnat hålla tårarna tillbaka vid ett flertal tillfällen. Men man får väl försöka se det positiva i det hela, vad det nu skulle vara? Allt känns mest hopplöst när jag vet att hon snart inte är nära mig längre som hon varit de senaste 10 åren.
Hur ska det gå? Jag hoppas bara att det är nu det känns som värst, och att allt kommer kännas bättre senare fastän det känns helt omöjligt att det skulle kännas bra långt ifrån henne. Jag är med andra ord beroende av att ha henne vid min sida och ha hennes stöd i allt jag gör, inte för att det kommer ändras men ja.. känns bara tufft med andra ord.
Ja det blir ju världens böl inlägg om jag fortsätter såhär, så ska sluta upp med det.
Gumman du ska bara veta hur stolt jag är över dig.

Igår så bestämde vi oss för att gå ut en "sista gång i Boden" tillsammans, det är nog inte sista gången men med tanke på att hon snart är bosatt i Uppsala så blir det ju inte precis som förr när vi bara kunde dra ut spontant helt oplanerat.
Ne, nu börjar jag igen med mitt tragiska snack, haha ber om ursäkt.
Vi drog hursomhelst till MS Bränna som alla i boden känner till, mötte upp Cia Dennis Lisette Olle Sophie och Jens, de tre paren ;)
Hursomhelst tänkte jag bjuda på några bilder från kvällen.




I mitt hjärta igår idag imorgon och förevigt.


Söta Sophie & Cia


Träffade Helle, som jag alltid hängde ihop med förr, pratade massor med minnen.
Blev roliga tillbaka blickar där ;)


Fredrika Cia & Jag. Mina flickor


Cecilias pojkvän Dennis & Jag


Lisette & Olle

'
Dennis & min gullCia

Det blev väl inte så mycket drag igårkväll, men de var rätt chill iallafall. Brännas dansgolv är dock ett stort skämt, samma gäller musiken. Hur ska man skaka rumpan åt schlager? Voivoi.

Ja idag iallafall har varit lugn. Har bara umgåtts, Linnea kom hit och senare Cia också.
Så vi har suttit på Fredrikas altan och surrat i massor.
Var förbi farbror Millah en sväng och lånade några kronor & hårsax. Så fick klippa Fredrikas hår också innan hon drar iväg till de okunniga. Haha skoja.


Före


Efter.. fet skillnad? haha nja.


Cecilia med filten runt sig, kylit blev det allt.


Snygga Linnea


låter bilden tala för sig själv ........ hahaha skoja


Nu ska man väl ta vara på tiden, SNYFT.
Imorgon ; stiger upp, åker till kallax, säger hejdå, gråter blod, och går vidare ... men det slutar väl i fet ångest

Jag älskar dig Fredrika


Kommentarer
Postat av: fredrika

jag älskar dig nina, hur fan ska jag överleva utan att kunna ringa dig och säga "hej, äru i stan? okej, ses om en halvtimme, hejrå!" och typ, promenera runt med dig i hampis eller somna i din säng när vi ska se film eller.. kommer bara börja lipa om jag skriver nåt mer:( jag älskar dig, och du ska fan komma och hälsa på jättesnart, även om jag så måste betala resan :* <3

2009-08-17 @ 00:09:24
Postat av: Millah ღ

haha du är ju sjuk.. jag måst ba veta..hånglat upp ? gått fram till en och bara hånglat upp den haha..eller hånglat med en..haha

2009-08-17 @ 00:57:17
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Helena

Kul det var att träffa dig :) men whatthefuck var jag med på kort ? ;p haha

2009-08-17 @ 13:31:51
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0