i know u gotta go ..

Vill knappt tänka på idag, känns som dethär är en såndär dag som bara gått rent åt HE***TE.
Fredrika åkte bland annat imorse, var ett av de jobbigaste jag vart med om faktist... Sen bara massa andra dåliga känslor som tränger sig på. Men vad ska man göra ..
Nepp jag vill verkligen inte deppa, men det är svårt att låta bli.
Usch Tänker bara på Fredrikas tårfyllda ögon ..
Damn im getting so emotional..







Ingen har någonsin förstått mig som du gör, ingen har någonsin fått mig att känna mig så behövd som dig och ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta. 
Jag älskar dig till döden och jag är dig tacksam till livets slut och ännu längre.




Här ska ni få, ja Inte ens en tusendel av våra minnen i bilder;


Every single morning I ask God why he gave you to me


Because everytime Im down you push me to the top


Everytime something gets hard you lift it off my shoulders


Everytime im falling you catch me


Everytime I do something stupid you laugh at me


Everytime I smile you smile with me


Everytime I think about something bad you make me think about something better


Everytime you talk to me you make me feel so special


Everytime I say I love you, you say it twice back


So at the end of the day I got the answer to my daily question,
He gave her to me because without her .. there is no me

Kommentarer
Postat av: fredrika

fyfan vad jag saknar dig :( <3<3<3

2009-08-22 @ 00:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0