Världens bästa pappa <3



Han sa verkligen världens sötaste sak idag...  Jag och pappa är helt galna i åska, och det åskade idag en hel del så självklart satt vi ute och tittade. Vi satt på bron, jag längst ut nere nästan på backen och han bakom på bänken som står där längre in.

 Pappa; " Kom och sätt dig här istället, det är större risk att blixten slår ner i dig där nere"

Jag; " Haha, som att den skulle göra det .. "

Han; " Nej men man vet ju aldrig ... "


Så kommer han istället och sätter sig bredvid mig


Pappa; " Då sitter jag här bredvid dig, för om blixten slår ner så slår den ner på oss båda samtidigt så dör vi tillsammans, lika bra det, för jag vill ändå inte leva utan dig. "


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aah :P Men det har jag iaf, en tråkig blogg haha :)

2009-08-12 @ 10:29:33
Postat av: Lee

Naaw :) blev tårögd, jag är så himla känslig :D

2009-08-12 @ 12:39:16
URL: http://leeholmgren.blogg.se/
Postat av: Madolfina

Naaaaw, verkligen fint och gölligt sagt av kenneth :D

2009-08-13 @ 16:10:28
Postat av: Erica

Naw så gulligt av din papi :)

2009-08-16 @ 18:30:14
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0