Yaaih

Körlektionen gick jätte bra, precis som den första. Daten med Anna gick också super, vad annars? ;)
Hursomhelst så har jag hängt runt med brorsan ett par timmar idag. Får mig alltid ett gott skratt åt dendär knäppisen.
Gud så jag njöt av åskan som varade idag. Dagens höjdpunkt for sure



Absolutley love it.

Imorgon har dom lovat regn, så ska jag mest troligt och sola med gulle Millah
ska försöka tigga lite pengar av min kära mamma *blink*
Usch sommaren är snart slut, ja vill ju bli brun brun bruun .. Egypten - brun , men de kommer jag ju aldrig hinna med..



men lite brun iallafall ? ;)   


Kommentarer
Postat av: JULIA'S D60

Hejsan! :) Vad tycker du om min nya header? Eller rättare sagt, updateringen i headern :P

Kram!

2009-08-13 @ 18:54:22
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0