YAho

Hey sötisar.
Nu har jag äntligen fått sova ut ordentligt, ruggit skönt att sova i sin egen säng.
Silja line som vi åkte, var ingen höjdare alls. Vidrig båt, så otroligt ofräsch och maten gick knappt att äta.
Jag har för mig att det brukade vara bättre, elr jag är iofs väldigt bortskämd när det gäller mat så det kanske har med det att göra. Pappa är bäst på det!

Stockholm var rätt skoj, shoppade en del där också.
Men de kan vi ta senare, kanske. Om jag pallar
Känner mig lite ur balans just nu, jag måste seriöst ta ett chill pill å slå mig ner.
Haha fråga inte



för jag är brun om benen precis som de ska va, så därför vill jag sjunga att sommaren är bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0