Julafton, tre timmar kvar.

Då var det nära, julen är här strax här och ... det känns verkligen inte alls som jul, men ja.
Jag har redan fått alla mina presenter, vad tråkigt det blir imorgon då. Haha
Ska ta kort på de sen, kanske, om ni nyfikna kaniner har tur ;)
Hmm . Vad har hänt i Boden senaste dagarna då?
Spenderat tid speciellt med Anna & Cia, mina flickor.
Varit i Luleå o handlat, checkat in gallerian i Boden såklart , haha. Kändes rätt skumt men de va väldigt mysigt.
För er som inte vet, så har Boden nyligen fått en galleria!
Nu däremot har jag chillat ner rejält. Ska klä granen med min älskade mamma nu och farmor får titta på.
Har verkligen saknat familjen dom här månaderna, men nu när jag är här saknar jag baby massor!



ya habibi


Kommentarer
Postat av: Millah

Tänker på dig

God Jul älskade gumman <3

2009-12-23 @ 22:18:05
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0