Rest in peace

Vila i frid
Jimmy Johansson

När jag var kring elva år så bodde Jimmy hos oss ett år.
Vi kom så nära varann trotts att jag var så liten, så det tog inte lång tid innan jag kallade honom bror & vi blev som halvsyskon utan att ha samma föräldrar. När han flyttade blev det otroligt tomt jag & Mattias min riktiga bror saknade honom otroligt mycket, det var ju "brorsan" liksom.
Vi höll kontakten med tillslut rann det ut i sanden. Det gick år innan jag träffade honom men så förra året när Jimmys låtsaspappa dog så träffades vi på begravningen och han kallade mig fortfarande lillasyster.
Jag har alltid haft minnet av honom och jag kommer alltid ha det kvar.

Jimmy dog igår.
Beklagar stort till Jimmys Mor Carina & lillasyster Emelie.
Stay strong, we'll see him in heaven.



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då gumman beklagar

2009-02-04 @ 09:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0