Tjollahopp

Tjohoj :)
Idag hare varit skolan för hela slanten! .. eller nja.
Skitseg dag, vad äre som händer egentligen haha är så rastlös hela hela tiden. Drog iallafall till stan på lunchen och köte ett par denim leggins. Bild kommer. Sen efter de tillbaka till skolan å blabla vem bryr sig.
Annas morsa bjöd iallafall på frasses efteråt & sen åkte vi åt varsitt håll och här sitter jag nu!
Träffade förresten söta Vanessa på frasses, som kommit hit upp från STHLM nu över lovet :)
Nu ska jag fixa mig lite och sen bär det av till min gullfia Fredrika!
Puss på er så länge




Mamma tjuvknäppte mig när jag sov igår.. 8-)



Kommentarer
Postat av: Daavd

antagligen nämnde jag det inte för det är djurplågeri :O

2009-02-25 @ 20:30:24
URL: http://daavd.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du smink när du sover?

2009-02-26 @ 19:55:57
Postat av: Nina

Menar du om jag alltid gör det så, nej. dehär var bara en dags tupplur

2009-02-26 @ 20:21:06
URL: http://vanillaheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0