Growing up!

Mm haha, igår kring 5 på natten tog jag bort min lunar. Shit, ja ska jag vara ärlig så känner jag mig inte helt mogen för det, satt å tittade på min press & allt dedär ett bra tag innan jag klickade mig fram till " ta bort konto " ..
buuuhuu :(     haha nä jag skoja bara.
De va faktist skönt! Min lunarblogg dock, ville jag faktist ha kvar. Den är från 5 år tillbaka och det stod alltid massa roligt i den! Sparade litegrann men äh , what the heck. Såånt är livet.

Jag var vaken till ca 6 imorse, och jag vaknade nu för ungefär 15 minuter sen.
Gud så skönt ..
Nu är jag hungrig så  ..
Puss så länge :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

true beauty

2009-02-27 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0