The one who makes me smile

Idag var jag med Anna på stan & käkade å kollade runt lite, men ja. Vad har Boden att erbjuda? Ingenting egentligen.
Fixade mitt leg & lite andra grejer också. Baby åker till STHLM idag, eller snarare åkte. De blir alltid så tomt utan henne, Shit vad tråkigt! Hela lovet också, attans. Gumman fyller 18 på onsdag förövrigt, så får försöka göra nått riktigt skoj då hon kommer hem!


Anna & Jag




Oj vad jag fetat mig mkt ikväll. Köpte hem chips, godis, choklad, fyra st munkar & 2 energi drycker ,, känner mig helt uppsvullen nu haha.
Hursomhelst, imorgon ska jag & Mamma till Luleå och ha sånhär mor&dottershoppingdag:)
Så ska vi svänga förbi farmor anka på vägen hem, ska bli skoj!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

SV:

haha tack dålig men ska fixa fin header

2009-02-28 @ 00:00:21
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0