Lateupdate

Jahapp, de va då reklam i käre Beck filmen.
Fast, denhär var faktist inge bra :s

Liten bildupdate från Kalix


Jag & Brorsan fixade nå mat


Matte å Millah :)


Josse Tias & Millah :)

Tyvärr tog batteriet slut så fick inge många kort och inga alls från Luleå, men jag tror ni överlever!
Det var hursomhelst en supermysig helg.
Faktist första gången jag var i Matte å Millahs lägenhet, dom flytta in i början på december så jag är väl inte såå himla långt efter! ;) Ja får pallra mig dit nån fler gång ganska snart, och stanna lite längre somsagt. haha
Hos farmor var det full fart !! .. eller inte
Faktist alltid lungt och skönt där, även om det faktist kan vara ganska mkt fart i farmor, så är det före mesta lungt å  skönt att vara hos henne.
27e Mars ska hon flytta, (inom Luleå) så då blire bara fara dit å hjälpa till! .. haha jag längtar faktist.

Nudå, nu sitter jag här å lyssnar på arabisk musik som Anna skickat precis. Blir ni förvånade?
haha



Pusssssss godnatt på er sötnosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0