Late update

Yes, finally! Bloggen har inte funkat på aslänge, hatar när det krånglar sådär.
Ja, ni får en lateupdate ikväll också, men det kanske inte spelar så stor roll.
Hursomhelst, vad har jag gjort?
Ja efter "That 70's show" käkade jag sen somnade jag pladask, och sov till nio ungefär. Svinskönt!
Annars har jag inte gjort så mkt mer än försökt komma in på bloggen ? eller ja, jag har duschat håret, gjort chokladbollar som jag inte orkade äta, kletat in en ansiktsmask och druckit två liter mjölk.
Haha Ja, jag älskar mjölk, Iskall mjölk, mums.




Juste, bara för kul skull kan jag ju berätta att en kär vän till mig med namn Hale, har haft långt hår så länge jag kan minnas. Vilket är minst 5 år, och så idag fick hon för sig att klippa av det, och det blev ganska extrem skillnad kan jag säga. 

Före & efter bilderna


Känns inte huvudet lättare nu gumman? haha
Riktigt snyggt iallafall.

Kommentarer
Postat av: fridalinnea.blogg.se

shit, vem klippte =)?

2009-02-17 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0