Useless day? No, actually not.

Yoo, min dag har inte varit meningslös!
Efter skolan gick jag och Anna in till stan & köpte powerdrinks och halsade flera stycken, så vi blev speedade nå sjukt. Så vi skrattade åt precis ALLT. Haha. Sen kom David å plockade upp oss, körde Anna till svea & så åkte jag och han å hämta hans hundar och drog till sen vidare till hans stuga där dom fick springa och busa medans jag frös om fötterna :)
Påväg tillbaka till stan åkte vi förbi Niklas å Jocke & sa hej en sväng å sen vidare till ... Persien och smällde i oss varsin fett god pizza! Tack David de smakdade super (y)
Passade på att köpa hem en till powerdrink som jag sitter och smuttar på just nu faktist, men hursomhelst så träffade vi Ejjan när David skulle tanka så vi hängde på till dollarstore & sen körde David hem mig :)
Trevlig dag absolut !



Anna med en Energi dryck, på stan


David på Persien :)


Kommentarer
Postat av: Daavd

var absolut trevlisch :) fast man märkte på dig att powerdrinken/drinkarna avverkade efter ett tag ;D haha.. trollet (F)

2009-02-27 @ 00:18:53
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0