WAllayalla

Trotts mitt super PMS så  blev min kväll blev lyckad iallafall
Mamma körde mig till Dennis, där Cia och Sofie var. Köpte med mig Laktris och Cocacola så satt vi där och spelade kort.
Dennis och Jens kom sen hem med bulla å choklad vilket gjorde allt ännu bättre. haha
Vi gick ut med hunden och jag vann alla spel vi spelade ! Så .. de var somsagt lyckat haha
Ska försöka pallra mig till Cillan imorgon faktist, ja vi får la se hure blir me den saken.
Just nuuu sitter jag och pratar med min käre araaaab .. haha Bob på linjen
Fast. Jag ska dra mig mot min käre vän Bernt nu och lägga mig ..
(Bernt = min säng)
Och imorgon ska jag berätta om vad jag drömde, hahaha på senaste tiden har jag drömt de sjuuukaste sakerna .
Jajja, Haay på er bollkallar




Cec & Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0