co

ah mina ögon....


Kommentarer
Postat av: Daavd

jag har inte vikt mig än! är fortfarande vaken! haha

men känner ett jävla stort drag mot att jag måste gå på kiosken och köpa nikotin! fast då tänker jag på samma våg. varför låter jag inte bara nina handla före jag ska möta henne senare och då kom jag fram till att jag ska låssas vara gentleman och inte tvinga dig fara och handla mitt nikotin.. och du vet varför jag skriver såhär lång kommentar det är ju bara föratt jag är riktigt riktigt övertrött och det känns verkligen som att jag pratar med en riktig person nu.. jag måste sluta nu, trollen under sängen ropar!.. puss!

2009-01-13 @ 09:38:07
URL: http://daavd.blogg.se/
Postat av: Daavd

haha jag såg blood in blood out klart sen slog jag på Riddick ;P och nu sitter jag o kollar på alla änglar som flyger runt i mitt tak.. är det normalt att man ser varelser som inte finns föratt man sovit för lite?

2009-01-13 @ 10:02:07
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0