Egypten

Shit det har redan gatt 5 dagar, snalla nagon stanna tiden jag vill inte att denhar restan ska ga fort!
Jag vill ju stanna har lange lange lange till :( haha

fordelar med Egypten:
arabisk musik overallt, presenter vart jag an gar, varmen, vidrigt god mat, billigt att handla,
dofterna osv osv osv

nackdelar:
folk verkar helt seriost tro att jag ar till salu, alla drar i mig och skriker mitt namn(sager man det till en sa vet alla det), alla ljuger, och .. hmh de finns mkt man inte ar van vid alls, men mer om det i kommande big updage.

jag lever livet har, hoppas ni har det bra hemma i sverige.
peace and love

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dej........... glöm ej giraffen KRAM/P

2009-01-24 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0