Egypten

Hej allesammans, jag hoppas ni har det bra for jag har det underbart.
Jag har sa mkt angest, jag vill inte aka hem! haha
Hursomhelst, vad har hant har i Egypten da, vad gor vi pa dagarna.
Vi kliver upp och ater gigantisk frukost varje morgon ( kommer vara saa fet nar jag kmr hem ), maten ar helt otroligt god.
Sen sola sola sola, om vadret ar fint, prata med massa folk under hela dagen .. borjar bli jakligt jobbigt ska jag tala om for er. Sen senaste dagarna har vi spenderat med en kille som heter Bob. Pappa lovade kopa en ring at mig sa jag gick in i en affar, hittade en ring och borjade pruta som bara den. Det var Bob som salde ringen sa vi larde kanna honom pa det sattet.
Ja hursomhelst jag ska beratta allt nar jag kommer hem, det ar fett jobbigt att inte kunna anvanda de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet........

Idag blev vi bjudna till Bobs systers familj pa mat.
Jag sager bara , det var sa Egyptiskt det kan bli. haha


bjuder pa 4  bilder, fler far ni sen :)


Bobs lillasyster o Pappa


Jag och Bob


Jag och ...... Bobs lillasyster


Bob o Nenesch





Ja forovrigt sa ar mitt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också va utomlands:( hör av dig dirr du är hemma :)

2009-01-25 @ 16:13:53
Postat av: Lee

Åh, avis !!

2009-01-27 @ 15:51:24
URL: http://leeholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0