la´bored

Mmm söndag & praktik igen. Gick fint faktist!

Igårkväll körde brorsan mig & Rebecca till stan, vi promenerade tillbaka 8km.
Efter jobbet idag kom anna & mötte mig så vi promenerade hem till henne & här är jag nu, känner mig som en riktig motions-nisse.
Fast, nått är lite galet. Både jag & Anna är helt yr i skallen & fryser som attans och har ont öööverallt .. kommer bli en tidig kväll ikväll om man för sjutton ska lyckas somna ens en gång!

mmwh, de känns som om de va så mycke roligt jag skulle blogga om men det poppar inte upp ett shit i skallen..
Så vi gör såhär, vi säger .. godnatt nu & så lovar jag ett skojjigare inlägg tills imorgon :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa ♥

Du ska ju blogga om att träffa mig :D hihihi

2009-01-11 @ 22:15:25
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0