Egypten Bildupdate


Andra dagen, jag & Pappa vid havet.


En av de tre som jobbade på Cafét vi satt på varje kväll.


Superduper namnam



Jag en solig dag redo för beachen.


Casanova, en av de allra bästa.


King & Queen?
Detta är Mamoon, en servitör som var väldigt gullig. Fick en tidig födelsedag av honom samma dag vi åkte hem.
Ett mobilsmycke med hjärtan & en liten nallebjörn-nyckelring!


Är de inte söta tillsammans?


Dörrvakt av nått slag,, han blev ganska van att jag sprang in & ut där.




Utanför Macchh Donalds sista veckan


Jag & mor var ute på shoppingtur med Huaida (Bobs syster), Hassan (Hennes man), Shamz & Zekra.


Och som jag inte nämnde i min bigupdate, vi var på ökensafari.
Vi åkte varsin fyrhjuling 4 mil ut till Öknen, och besökte Beduinerna (folk som bor i öknen),
Red en kamel, track te & åkte tillbaka.
(Palestinasjalen var till för att skydda från all sand)


Jag & också en av storfavoriterna på stället!


Nina Pappa & Bob på the famous Café ;)


Fick en Henna tatuering i present av denne man när jag låg & solade.
+ ett armband ;)


Nenesh & Bobesh


Outfit a´la Hurghada


Du & Jag


Vi hade slut på småcash, så Ahmed, vår cleaner fick jordgubbar i dricks!
Förövrigt träffade jag ca 27 st Ahmedar i Hurghada, & minst 20 Mohammed




En av de mkt trevliga killarna som var med på snorklingturen. Bad och bönade om ett kort så walla vem ställer inte upp?
hahaha


Fick en ros av Boobbelibob


Outfit för daten. Stylish! haha


Jag & Dad som smaskar på popcorn!


Rökte vattenpipa med mamma andra dagen?!!


Naaani & Bob
Sista dagen.
Värsta dagen.









Kommentarer
Postat av: Vanessa ♥

Men hallå där ;) var det en liten fling mellan nina och bob jag ser här!

2009-02-01 @ 02:32:01
URL: http://shehani.blogg.se/
Postat av: abo

äru typ sötast i världen eller..

2009-02-02 @ 16:32:28
Postat av: Evelina

underbart vacker.

2009-02-02 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0