Dagen innan

Dagen avklarad!
Det kändes faktist trist att lämna praktiken, det var riktigt kul där. Kom väldigt bra överens med både personalen & vårdtagarna. Men men, sånt är livet. Nu har jag precis packat klart, har lite smått kvar bara, eftersom jag jobbade kväll har jag inte hunnit göra knappt nånting tidigare idag. Nu har jag iallafall gjort det viktigaste, sagt hejdå till vänner farmor & bror. Har fortfarande Annasofia i luren, en dag utan att prata med henne blir helt tomt, vad ska då inte 2veckor bli?
Kommer ihåg när hon var i Thailand, haha. 3 veckor var hon där & sista veckan ringde hon mig & hon hade ca 5 minuter på sig att prata och vi grät hela samtalet...tss lillagumman.
Var förbi Cia en sväng efter jag slutade idag kl 21 & hämtade skor & ett par jeans, sen var lilltjoffsan gullig och lånade ut sin mp3 åt mig eftersom min är trasig. Så jag lär överleva flygresan .. 8-)
Nä men alltså, FAN vad skönt att komma bort från detta ett tag.
Farmor & hennes käre gubbe ska bo här medans vi är borta, ja dom överlever nog.

Imorgon stiger jag upp kring nio & fixar mig, hoppas på att jag hinner fixa klart väskorna ikväll för jag kommer vara död när jag vaknar, om jag nu får sova. Kring ett går flyget till Sthlm & somsagt ska vi sova där en natt å på fredag blire = paradise.
Jag kommer försöka blogga så mycket som möjligt där nere, har ingen dator med mig så hoppas dom har internet café eller liknande på hotellet.
Håll utkik så ska jag bjuda på bilder också ifall det går!




Jag på jobbet


Oldie på Anna & Jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0