Luuuuleåå

Det har inte blivit mycket sömn inatt för min del, vaknat varje halvtimma och lessnade på de kl halv sju så då klev jag upp!
Två timmar & 15 minuter sen nu, vad fort tiden går på morgonen asså haha.
Vet ni vad sötnosar? Jag ska till Luleå idag & vara där hela helgen.
Det betyder att jag heller inte kommer blogga på hela helgen, så inge updates att räkna med eftersom käre lille farmor inte har någon dator!



Nääe, jag är fan ready to go, fast jag ska inte åka förän kl ett/två typ.
Kan ju passa på att sammanfatta hur helgen kommer att se ut på ett ungefär;
eller hmm, hur brukar det se ut varje gång jag kommer dit?
Öppnar farmors dörr, blir överöst med kramar, blir erbjuden mat & får en oooooväntad överaskning
Farmor ; "Nina vetu, jag köpte hem en Coca cola bara för att du skulle komma" ... ;)
Haha nääämen, lill knatten Hampus (kusin) ska komma på besök med sin mor idag, hoppas jag hunnit dit tills dess!
Seen tv zappande & random snack med farmor hela kvällen.

Lördag; Tuva-li (kusin) & hennes mamma kommer på besök, (Hampus och Tuva är syskon med olika mammor)
Då blire fullfart att leka med Tuva & hennes ponnysar! haha gulleunge
Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag och farmor ska hitta på förutom detta..Om det blir nått mer speciellt än se tv och gå ut på någon promenad här & där? eller haha hell no, - 20 ute. 
Får hoppas på tvn..



Bjuder på några bilder;



Jag för ca 1 timma sen haha.



världens bästa <3 min farmor


bääääbi Hampus

Kommentarer
Postat av: Daavd

människa sov!

2009-01-05 @ 02:14:54
URL: http://daavd.blogg.se/
Postat av: fredrika

alltså du är typ den snyggaste jag vet :>

Puss på dig älskade Nina <3

2009-01-06 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0