Year 2008

gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Jo det kan man säga

höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga vad jag minns
- dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var.
- vilka länder besökte du?
Finland haha
- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Resa & mer pengar
- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Haha kommer nog att försöka förtränga allt av detta kaotiska år.
- vad var din största framgång 2008?
Nja de vet jag faktiskt inte
- största misstaget?
Gjorde många misstag.
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk jo, 41graders feber som höll i sig ett tag.
- bästa köpet?
Oj, jag har ingen aning? Mina lack leggins kanske, haha jag älskar dom.
- vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner gör mig alltid glad
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Lil wayne - Leather so soft, Soldiers of jah army - You don't know me, Jay Sean ft Tupac - Ride it, & många fler
- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare
- vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat
- hur tillbringade du julen?
Hos min farbror med hans tjej & hennes barn, föräldrar och syster + mina kusiner , min familj, farmor & brors flickvän
- blev du kär i år?
Ja
- hur många förhållanden?
1
- favoritprogram på tv?
Desperate Housewives, That 70's show, Andra avenyn
- bästa boken du läste i år?
Imorgon när kriget kom, dock den enda bok jag läst. haha
- största musikaliska upptäckten?
Det vette tusan haha
- något du önskade dig och fick?
Jaaaa, resa till Egypten!
- något du önskade dig men inte fick?
Nepp
- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med familj , farmor, dåvarande pojkvän & vänner
- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mycket
- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som min stil.
- vad fick dig att må bra?
Allt stöd jag fick av vänner & familj
- vem saknade du?
Alla möjliga vid vid alla möjliga tillfällen
- årets sötaste?
Finns inget årets sötaste. Det har varit så många sötnosar i år. Haha
- årets hetaste?
Jadu de vette.
- årets största kärlek?
Nlablabla
- årets besvikelse?
Sommarvädret sög arlse.
- årets bästa?

Bästa vadå?
- årets snällaste?
Oj, många dock framförallt Cias mor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0