Finlandia cepepä

Vaknade imorse av att min moster väckte mig och försökte få upp mig till att äta frukost.. Hallå ? Klockan var ju bara nio i svensk tid :( .. så jag somnade om!
Känner mig lite förvirrad, jag tänker ju snart på finska för att jag pratar det hela tiden nu. Finns liksom ingen svensk att prata med här just nu. Jag, ensammen svensk i en finsk by. Kan inte bli mkt värre än så, haha.
Mor och far kommer hit på lördag typ. Skönt att få lite semester från dom. Vet att du kmr läsa dehär mamma (a) ;)
Förresten kan jag passa på att berätta för dig mamma lilla, att mina pengar är slut...  och jag kan inte ens kontakta dig för du är ute på en ö och bastar med min far och mormor... blä sucks to be me?
haha slut skojjat.
Nå iallafall , vädret är toppen. Jag och min kanin kusin Alisa har varit ute och hoppat studsmatta i solskenet.
Nu ska vi snart gå & gymma, och har ni tur så får ni lite bilder senare!








Imorse ringde jag och överraskade min sockerbit Cecilia! Visste väl att hon skulle bli glad över att höra min röst det första hon gjorde på morgonen :)
Lilla snäckan, fy helsike så jag saknar dig. Men du håller mig vid liv med alla dina otroligt söta sms dag som natt!
Haha, Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: cecilia nilsson

yanina, jag saknar dej ännu mer! det är som att vi kan börja bråka om vem som saknar vem mest.. haha

2009-07-21 @ 14:40:33
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0