ointressant.

Vaknade och åkte till sunderbyn med min Anna & hennes mamma.
Tog mina grejer ur skåpet som jag verkligen sölat med att hämta sedan jag gjorde min praktik där.
Vet inte om Anna vill att jag skriver vad hon själv skulle göra på sjukan så det lämnar jag utanför.
Efter det åkte vi till pizzeria Milano och käkade kebab pizza. Sen kom Fredrika & brorsan körde hem oss i sitt feta åk...
Haha
Jag och gumman satt och pratade å lyssnade på musik, sen kom Cecilia & hämtade mig och nu har jag varit här och surrat med hennes mor och bror medans hon var hos Sophie och såg film.

Cia gjorde nyss varma mackor, supergoda. Hon är så gullig min baby
Själv åt jag dock plättar med kall falukorv.. herregud vad gott det är

Ska sitta barnvakt imorgon åt Peos ungar som vanligt. Ska bli chill.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0