shine shine shine on me

Hello sunshine.
Solen skiner igen, gud så skönt. Snälla stanna nu va?
Kom på att jag glömt skriva att jag var i Luleå med mamma i tisdags och fick med mig massa sött hem.
Ett linne, en tröja, två par skor, smink och affischen längre ner i bloggen.
Mysig dag var det!

Sov hos Cia inatt iallafall, var ute och gled bil till typ halv två, så drog vi på statoil och köpte en french hotdog. Sen vidare mot henne. Gormade på ganska bra där hos Cia som vanligt och somnade kring tre nångång =)
Eller ja, somnade å somnade. Låg väl mest och hostade sönder mina lungor hela natten pga hennes katter...

Var på markanden idag med Cia & Anna! SKIT Cia jag kom precis på att vi glömde köpa en heliumballong..
Jaja, får väl bli en annan dag.
Igår satt jag ju förresten barnvakt också, men det kanske jag har nämnt? tjänade en slant så ska städa bilen nu åt pappa och tjäna lite till. Illa att man inte har jobb alltså... fuck that

Ni ska få lite bilder på kläderna sen, om jag får tid över att knäppa lite kort ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Carol

Tjäna* inte käna. Skärpning sötnos (:

2009-07-11 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0