truly madly deeply?

Ett tag funderade jag på att trycka " ta bort blogg " så slog det mig, vad fan ska jag göra det för?
Även om jag inte kan skriva allt i denhär bloggen, så är den ett otroligt stort stöd på något sätt.
Jag kan alltid blicka tillbaka här på saker som hänt.

Just nu kan jag iallafall bara säga såhär.
Den här världen är för kall för mig, likaså många människor i den. Jag vill ha lite värme nu innan jag fryser ihjäl!
Och jag vet inte vägen, för jag har tappat den. Jag ber att jag ska hitta den, men samtidigt dras jag tillbaka i skiten hela tiden. Jag tycker inte om dethär. Jag vill bara försvinna. Samtidigt som jag är så tacksam över alla jag har runtomkring mig, så är det någonting som smärtar mer och mer för varje dag.
Varför kan inte bara dåliga saker sluta hända nu? Jag tycker senaste åren bara rivit sönder mitt hjärta i små bitar, och när jag äntligen hittar någonting som får mig må bra, så kommer någonting nytt direkt och förstör.
Where's Karma?

Kommentarer
Postat av: fredrika

jag vet älskling, allt är så överjävligt så jag kan inte fatta det,och det är så jävla orättvist.. men jag lovar dig, jag finns alltid här och jag kommer göra allt jag kan för att lösa den här skiten. Att du mår bra är det viktigaste för mig, jag älskar dig syster. <3

2009-07-09 @ 12:20:27
Postat av: Millah

nå men gumman, hur mår du egentligen,blir ju orolig :(

Tänker på dig honey <3

Be strong,jag vet att du kan!

2009-07-09 @ 13:45:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0