Still here

Hej sötnosar !
Dagen har varit svettig.. bokstavligt talat haha. Det är så kvavt i luften även fast solen inte varit framme sen imorse.
Jag hoppas på GUD att det blir åska inatt. Jag älskar åska, det är bland det bästa jag vet!
Nu började det iallafall regna,och det kan ju vara ett bra tecken :)

However.  I have so much things that I have to clear up in my mind right now, my whole head its a little twisted!
Kan väl säga såhär och det är ingen liten grej, men saken är den att jag vill förändra hela mitt liv.
Hur jag nu ska förklara det.. Eller förresten, det ska jag inte förklara. Det kommer med  tiden. Bloggen kan ta stryk av det senare. Haha.
Ja, från det ena till det andra så hörde jag precisett buller.. jippie. Tur att jag har laptop då som batteriet håller en halvtimma på ..... kommer alltid något negativt ur det goda precis som det alltid kommer något gått ur ´det negativa..
Klockan är halv tolv här i Suomi. Och de betyder snart läggdags för lilla fröken.
Ska upp kring åtta i svensk tid imorgon. Fyfan.. näre är sommarlov & allt. Haha
Nemen de blir en shoppingrunda med mor, moster & Alisa. Mamma betalar ( a ) kanske om man har tur...
Senare blir det att hälsa på min morbror Marko & efter det basta ;) Vad annars liksom.

Ja sov gott på er fismöss hursomhelst.
See u tmrw !


Not so special outfit.
  

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha jaa eller hur! ¨nån gång måste man ju städa. vad har du gjort idag?

2009-07-25 @ 00:50:31
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: N i k o n s

sv: Visst! :) La precis till dig, lägger du till mig också? ♥

2009-07-25 @ 08:29:22
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: Cecilia

gumman, jag saknar dej. Kom hem snart puss

2009-07-25 @ 14:51:02
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0