lalalatte? ne. moccachino

Jag & Alisa har varit på stan idag. Några timmar och bara gått runt och haft det mysigt.
Var igår också, minns inte om jag nämnde det, men fick med mig lite grejer hem både igår och idag!
Ni ska få bilder i nästa inlägg! :)
Nu ska vi snart gå och träna i deras gym sen kolla på bio .. i deras biosalong.. haha u wish u were me right?



Vi gick på ett as mysig Café i kotka, gott det ser ut va?


Godaste moccachino jag någonsin druckit!


HAhaha, gud så roligt detta tillfälle var.
Jag & Alisa vandrade på där inne i stan, och jag stannade och föll ihop av skratt när jag tittade på glass ståndet (bakom mig på bilen) " Jäätelöa = glass på finska, Glass = ... glass på svenska (?vad annars), men Soft Ice? där tog min hjärna stop och jag började babbla om hur korkade finnarna är som inte vet att det heter Ice cream på engelska... så där trodde jag att jag var smart! Men ja.. då visade det ju sig sen att min hjärna kom på ca 5 minuter efter att dom menade mjuk glass.. Så de roliga var fort över haha.  Men roligt hade jag åt det.
Anledningen till varför jag är med på bilden är för att bruden i glass ståndet inte skulle undra så mkt varför vi stod och fotade "henne" .
.

Kommentarer
Postat av: din vän ;)

hahahaha yanina i ett nötskal :D

2009-07-21 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0