Finlandia update

Hey Sweeties.
Idag har det varit ganska fullt upp!
Vaknade kl nio (finsk tid) och fixade mig så åkte jag Alisa moster och mamma till stan & kollade runt.
Fick en foundation av mamma,  gracie mami :)
Sedan åkte jag till mormor och dushade och fikade & vi åkte till min morbror Markku och hälsade på. Var där några timmar och klockan hann blev fyra så vi åkte och handlade lite käk sen tillbaka till moster.
Gick ner till stranden & solade två timmar sen tillbaka till mormor igen för att äta.. haha ja jag vet, intressepilen träffade precis er alla i ögat , right ? ;)
Har därefter badat, bastat, chillat & ätit glass.
Imorgon kommer Arto, min andra morbror hit. Så imorgon lär det också bli ganska glest här i bloggen.
Haha, ni är väl vana att jag uppdaterar typ varannan minut nu när jag är i finland right?
Nemen, hursomhelst tänkte bjussa på några bilder härifrån, från helt olika tillfällen!

Puss



Jag & pappa idag faktist :)


Jag och Lillan


Moster, mamam &  .. knappt halva pappa :)


Mormor var sjukt söt där hon satt och rensade blåbär


Vi målade om vår kära Sauna

 
Jag & Alisan när vi åkte båt :)


Mor & Far


Matti Äiti ja Mummo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0