Glad midsommar

Shue, igårkväll komm Erika me sin nya feta bil å blockade upp mig, Vi drog vidare mot Cecilia & plockade upp henne, köpte en wunderbaum (jag luktar fortfarande persika) och gled runt i stan.
Drog senare mot Cecilia och käkade tacos sen drog Erika hem & jag stannade hos kvar.
Sov över och imorse fick vi jordgubbar med glass till frukost. Namnam :)
Åt jättegod mat tillsammans med Cias bror Samuel, Krille, Malin, Cias mor och Sivert :) och så Sanna såklart!
Sen körde Cia hit mig och kvällen blev allmänt lugn. Var förbi rasmyran en sväng hos Cecilias pojkvän annars inget speciellt :) Så nu sitter jag här framför datorn på midsommar afton & ska snart ut och fortsätta vara den nörd jag är. dvs. plocka sju sorters blommor o drömma om min framtida man.



Namnam


Raggar åket


Jag Cecilia & Samme :)


Cecilia & jag glider bilen med Erika ;)




Love u girl.

Kommentarer
Postat av: bebubi

men älska din blogg!!!!

2009-06-21 @ 23:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0