Jin ling

Sov knappt alls inatt, jobbigt som tusan. Menmen så kan de gå om man har mkt att tänka på.
Resan till Västerås ser inte ut att bli av just nu som läget är, men hoppas på en lösning snarast.
Idag iallafall så vaknade jag efter en timmas sömn av att Cia gumman ringde, o otrevlig var jag då. Som alltid när jag blir väckt, hon kom iallafall & hämtade mig, o ja hann inte fixa mig ett piss. Vi åkte till stan en sväng å köpte cola sen körde hon hem mig.
Fixade mig snabbt och drog med mig baby Millah till stan. Vi bara gick å gick å gick.
Köpte varsin mascara för 29 kr, vilket kap och också varsin isglass :)
Mysig dag hittils, får se vad kvällen har att erbjuda. Ser ut att bli grillning med Vanessa & några till senare.
Låter bra i mina öron iallafall

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0