thank u mami

Cecilia kom och hämtade mig imorse & vi åkte tillsammans till stan, var i skolan ett tag sen fick jag ett sms av mamma att hon tagit ut pengar åt mig så jag kan köpa en klänning till skolavslutningen.
Du är sååå gullig mamma, du kan ju droppa en kommentar här så jag vet att du läser detta. Haha
Mamma är min trogna läsare varje dag, eller hur? ;) Puss på dig.

Sitter i skolan just nu. Otroligt slött, jag är typ den enda personen här.... haha
Fixar fortfarande klart mina rest uppgifter.
Sen ska jag hem & hämta träningskläderna & dra mig vidare mot Step in med Madelene!

Ni ska få en bild på klänningen senare.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mor

tack älskling

2009-06-08 @ 15:19:45
Postat av: cecilia

haha tur att jag inte köpte en kläning i samma färg som du ;* Puss

2009-06-08 @ 18:29:48
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0