my light in all this darkness

Ok massor mer att säga... om Carol
Jag läste hennes blogg idag, och jag vet inte när jag senast blev så glad.
Helt otroligt hur hon kan få mig på så bra humör via en dator skärm, totally unbelivable.

Det närmar sig, snart åker jag till henne. Jag längtar helt otroligt mycket.
Jag kan inte ens sluta tänka på det... Jag bara föreställer mig massa saker hela tiden om hur det kommer vara, & vad vi kommer göra, men samtidigt vet jag att tiden ja kommer få med henne i sommar, inte ens går att föreställa sig.
Allt hon säger bara flyger in rakt i mitt hjärta, är hon ledsen så gör jag allt allt allt jag kan för att bara få henne glad igen.
Konstigt att vi inte ens träffats och att jag får ont i hjärtat när jag vet att hon inte har det bra.
Jag kommer göra allt som står i min makt, för att hon ska le varje dag.
För ärligheten är störst mellan mig och Carol, att vara ärlig mot henne, det är ett evigt löfte jag givit.
För den tjejen är ljuset i allt mörker för mig.

Cause even if the world slips out of my hands, I still have you and that's enough


Oh like an angel, just like an angel




Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga bara, är du lesbisk?:)

2009-06-03 @ 08:52:42
Postat av: yanina

nej jag bara älskar mina vänner så mkt att man kan tro det.

2009-06-03 @ 13:31:48
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: Vanessa ♥

Älskling, du är ju ihop med mig ;) frugan för fan

2009-06-03 @ 14:31:35
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0