School's out for summer.

Sov hos Erika från torsdag till fredag, de spårade ju rätt rejält i våra huvuden, vi hade himla roligt.
Åkte lite bil hit å dit, var bland annat o skjutsade hem brorsan från Heden.
Vi somnade kring 4 å väcktes kl 6.45 av gulle Cia, så då vare bara kliva upp o fixa oss.
Vi var i skolan och kollade läget en sväng, grattade massa treor som tog studenten osv.
Min älskade Fredrika tog ju också studenten så jag och Erika drog oss iväg till Luleå för att gratta henne :)
Kvällen var ganska upp o ner, träffade typ alla mina vänner så de var fett roligt de iallafall. Var förbi Sara & Ninna en sväng där dom hade förfest o senare vare stan och krogen som gällde.
Blev inte mkt bilder av gårkvällen, önskar jag hade fler kort men ni ska få dom jag har iallafall.



Ja å Erika på skolan.
vi var så gott som tvillingar hela dagen & kvällen


Frida var skit söt i sin röda klänning :)


Erika, nu i Luleå

¨
Jag i Luleå


Jag & Fredrika :)


Fredrika & hennes föräldra :)


Fredrika & Hanna ^^


Kram på dig älskling


Fredrikas klass


De va ju inte så varmt ute, och vi ville vara bekväma. Så kom vi på att det kommer gå lika bra att shaka ass i Ed Hardy


Erika Erika


Framme hos Sara. På bilden Sara & Linda
(De var de enda kortet jag tog där, tyvärr)


Yanina Yanina


Sista bilden som fanns i kameran.


Blir lite arg faktist. Cecilia var skit fint fixad igår. Otroligt söt var hon.
Hur kommer det sig att jag inte hade ett enda kort på henne till exempel ?!
Usch.



Kommentarer
Postat av: Anonym

söötiiiissss

2009-06-15 @ 00:00:10
Postat av: Millah

Du är så vacker gumman

2009-06-15 @ 00:04:12
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin rumpissss

2009-06-16 @ 01:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0