wzup today?

Min käre vän Hamzas födelsedag idag.  Alf Mabrouk! 17 år, big boy right?  :)

Anyways skolan idag gick skitbra faktist.
Följde Sara & Ninna på stan efter skolan, vi mötte som vanligt Hamza o Ibrahim, drog till matstället och flickorna bjöd på pizza :) Mariell & älsklings Vicky kom efter ett tag. Satt bara o tog de lugnt, fett mys. Dock nöjde sig inte Vicky me pizza, så vi drog vidare till Frasses efter ett tag ;) haha

Sen drog jag mig hem & fasen va nyttig jag har varit idag... elr ? duktig snarare kanske
Fick ett fnatt å städade hela mitt rum, o nu har jag precis städat klart bilen. Invändigt & utvändigt, vidrigt jobbigt.. Tog 2 ½ timma. Haha. Men nu vare äntligen klarrt... pjuh
Ska ta en dusch å lägga mig framför tvn, är helt slut faktist... och så har jag då dedär förbaskade provet jag ska skriva imorgon ... näe jag orkar inte :(  
aja ja är illa tvungen.

Ni får nog en till upd ikv om ni har tur.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0