60 års kalas

Hej gullegullor.
Idag har jag haft ganska fullt upp, vaknade kl tre och hade 5 sms av olika personer, då kände jag mig eftertraktad ( h )
haha nejmen. Fredrikas pappa fyller nämnligen 60 bast idag, så jag åkte till stan och köpte en ros såfort jag hade fixat mig och sen dess har jag varit här och haft himla trevligt! Hennes pappa är så söt se de är synd om honom!
Det har varit massvis med folk så har hjälpt Fredrika lite med att servera, dock så jag ger Fredrika all äran fölr jag gjorde typ .. nada, man kan nog säga att jag hjälpte mest till med att hiva i mig massa godsaker..  :)  haha
Ni ska få bilder imorgon, har inte kamera sladden med mig.
Och, ni ska få fler blogginlägg .. INATT
Because tonight is a big night!


Jag just nu


Fredrika några dagar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0