Blir man utmanad så blir man

Blev utmanad av söt Erika

Fyra tv program jag brukar se:
Desperate housewives
That 70's show
Miami Inc
Andra Avenyn


Fyra saker jag gjorde i går:

Hälsade på min kusin
Drack Coca cola
Städade mitt rum
Kramade min farmor

Fyra saker jag längtar till:
SOMMAREN !!!
Körkort
Egypten
västerås i sommar

Fyra saker som står på min önskelista:
Volume master
Massa pengar
Utomlands resa
BIL

Fyra saker jag avskyr: 
Idioter
Falska människor
Stå i kö
Bli väckt

Fyra saker jag tycker om att göra:
Sova
Dansa
Sjunga
Mysa

Fyra saker jag åt i går:
Pizza
Sallad
Coca cola
Godis

Välj fyra personer som skall göra detta testet:
Carol
Millah
Cecilia
Saga


Kommentarer
Postat av: Carol

Haha jag gjorde testet, kolla in^^

2009-03-31 @ 02:08:16
URL: http://careol.blogg.se/
Postat av: saga

done! :)

2009-04-01 @ 16:52:25
URL: http://sagafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0