Chris & Rihanna

OMG! Rihanna och Chris Brown är tillsammans igen!

Alltså. Tanken jag hade i huvudet när jag först hörde vad som hänt mellan Chris Brown & Rihanna var att jag inte ska skriva någonting om det i min blogg, för finns det någonting jag verkligen avskyr så är det hur alla lägger sig i kändisars liv på ett negativt sätt. Vi vet somsagt ingenting, allt som förs fram till oss är grundat på rykten.
Jag försvarar inte Chris Brown nu, för visst av de jag hört så tycker jag också att det är jävligt shitty av honom. Men, att klandra Rihanna och gå på henne så hårt för att ha gått tillbaka till honom? Hallå, det räcker! Det finns en anledning till allt, precis allt. Vad vet vi egentligen om hur misshandeln uppstod? Jag hoppas bara på Rihannas bästa det betyder dock inte att jag kommer sluta lyssna på Chris Brown, för han är grym. Man måste ju också skilja på karriär och privatvliv eller hur? eller ja .. vilket privatliv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0