Dadeedi

Skolan idag sen gick jag till stan & mötte Cecilia på coop, och hon hade en eh gullig ursäkt till några försäljare :)

 Dom - " Ursäkta mig har du tid en stund "
Cec - Nej jag har bråttom till bilen! .. (Fortsätter gå)
Försäljarna rynkar på ögonbrynen och jag stöter armbåen i Cec och fnyser  "bussen skulle du ha sagt" ...
Cec - JAG MENADE BUSSEN HÖRNI.

hahaha

Nä vet ni vad.
USCH för sega dagar! Finns det någonting jag verkligen hatar så äre sånna här dagar då man bara sitter.
Jag är en sån människa som inte klarar av att bara sitta och göra ingenting! BLÄ
Jahapp man kan ju trösta sig med att de är iallafall bra på tvn ikväll.
Vänner, Den rätte för rosing  & Desperate Housewives. + Andra Avenyn men de får ja kolla upp på nätet istället eftersom de går samtidigt som DH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0