Detta fält måste fyllas i

Förra inlägget blev ju ganska så " bullshit " haha.
Asså ni får verkligen ursäkta, jag vet inte vad som har hänt med mig. Varje dag när jag kommer hem från skolan är jag så slut så jag går och lägger mig. + att det finns verkligen inte ett skit att göra!
Ja hursomhelst, nu är jag nyvaken & nyduschad och har ingen skola, har helgen framför mig och livet är glatt...!
 Men nejnejnej inge blogga för mig trotts det! För jag ska till Luleå & hjälpa söta lilla farmor att flytta! :)
Ska ta med mig kameran och fota massvis, för mer än så händer i helgen.
Matte & Millah kommer dit , Sally kommer till Luleå(!!!), Erika ska jag hinna träffa & ... aa de blir en skön helg fan!

Asså jag känner mig så uttråkad så det är inte klokt! Kan inte bara nått riktigt riktigt roligt hända?
Ah på tal om roligt, Cecilia hade uppkörning igår & hon klarade det. massor med grattis gumman!


Mja ni kan ju ändå kolla in min blogg lite då och då för man vet ju somsagt aldrig om jag talar sanning :)
Hej så länge sötisar !






and by the way Carol, I miss you


Kommentarer
Postat av: Carol

Jag saknar dig med! Vart håller du hus? Its been ages sience we talked<3

2009-03-27 @ 19:07:25
URL: http://careol.blogg.se/
Postat av: Vanessa ♥

snyggis!

2009-03-27 @ 21:47:39
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0